ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Zielonej Górze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ważne informacje

Strona główna - informacja

Kontakt

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej
Artykułów Rolno-Spożywczych
 
ul. Bohaterów Westerplatte 11
65-034 Zielona Góra
 
Poniedziałek 715 - 1800
Wtorek - Piątek 715 - 1515
 

Akapit nr 2 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-06-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Szular
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-25 14:09:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Szular
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-25 14:09:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Szular
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-11-20 13:59:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
328204 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ostatnio dodane